• 28-06-2008, 20:59:24
    #1
    Laptopta herşey normal ama ses çıkmıyor. Tüm sürücüler yüklü ve etkin. Dört tane hoparlör var laptopta ikisi ekranda ikisi kalvyenin yanlarında. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir?
    Teşekkürler.
  • 28-06-2008, 21:44:47
    #2
    formattan sonra falanmı böyle oldu önceden çalışıyormuydu

    yeni ise donanımsal bi sorun olabilir garantiye gönder derim driver güncel sitesinden uyumlu yüklediğine emin ol laptopın üzerinde sesi kapatma düğmesi ksayol tuşu vb.. varsa hepsinin açık olduğundan emin ol herşeye baktım olmuyor diyorsan donanımsaldır garanti varsa yolla.
  • 28-06-2008, 21:55:33
    #3
    KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    formattan sonra falanmı böyle oldu önceden çalışıyormuydu
    yeni ise donanımsal bi sorun olabilir garantiye gönder derim driver güncel sitesinden uyumlu yüklediğine emin ol laptopın üzerinde sesi kapatma düğmesi ksayol tuşu vb.. varsa hepsinin açık olduğundan emin ol herşeye baktım olmuyor diyorsan donanımsaldır garanti varsa yolla.
    Garantisi doldu ve hiçbirşekilde ses çıkmıyor. Format atma zamanı geldi sanırım.