• 20-06-2008, 02:45:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar....Benim bilgisayar çok eski,hatta tarihi bir değer taşıyabilir Şaka bi tarafa,geçen günlerde hopörlerden ses çıkmamaya başldı,büyük ihtimalle ses kartı silindi,acaba bilgisayarımın hangi özellikleriyle ses kartını internette bulup yeniden yükleyebiliriz?Yani benim bilgisayarın ses kartını bulup yeniden yükleyebilmem için hangi özelliklerini bilmem gerekiyor acaba?Şimdiden teşekkürler....
  • 20-06-2008, 04:07:14
    #2
    Kurumsal PLUS
    ses kartının marka ve modelini bilmen lazım, uygun sürücüyü bulup indirmen lazım..
  • 20-06-2008, 07:26:36
    #3
    Sürücüyü güncelleştir, interneti kullan diyerek şansını deneyebilirsin..

    veya sistemi sesin olduğu bir zamana geri alabilirsin..
  • 20-06-2008, 13:00:47
    #4
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürücüyü güncelleştir, interneti kullan diyerek şansını deneyebilirsin..

    veya sistemi sesin olduğu bir zamana geri alabilirsin..
    Hocam malesef sistemi geri alamıyorum o tarihtelerde geri yükleme noktası yok....Sürücü güncelleştirme olayını tam anlamadım hocam biraz açarmısınız?
  • 20-06-2008, 18:27:03
    #5
    sft_eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam malesef sistemi geri alamıyorum o tarihtelerde geri yükleme noktası yok....Sürücü güncelleştirme olayını tam anlamadım hocam biraz açarmısınız?
    Bilgisayar Özellikler > Donanım > Aygıt Yöneticisi > ? işareti olan Çoklu Ortam Denetleyicisi > Sağ click > Sürücüyü güncelleştir > Evet, yalnızca bu kez kullan ilerle vs. vs.

    eğer ses kartın on board değilse kart üzerinden marka modele bakabilirsin..
  • 21-06-2008, 02:13:29
    #6
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar Özellikler > Donanım > Aygıt Yöneticisi > ? işareti olan Çoklu Ortam Denetleyicisi > Sağ click > Sürücüyü güncelleştir > Evet, yalnızca bu kez kullan ilerle vs. vs.

    eğer ses kartın on board değilse kart üzerinden marka modele bakabilirsin..
    Hocam çok teşekkür ediyorum,dediklerinizi hemen yapmaya çalışacam eğer bir sorun olursa yazarım buraya,tekrar teşekkürler,+rep....
  • 21-06-2008, 02:31:54
    #7
    sft_eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok teşekkür ediyorum,dediklerinizi hemen yapmaya çalışacam eğer bir sorun olursa yazarım buraya,tekrar teşekkürler,+rep....
    Eğer yapamazsan ses kartının fotosunu çek ö.m ile yolla yardım etmeye çalışıcam

    veya

    http://rapidshare.com/files/11453691...e_350.rar.html

    bu program ile tüm kartların markalarını bulabilirsin..