• 14-06-2008, 14:23:06
    #1
    İyi günler.Benim bazı sitelere erişim problemim var.Örneğin;bir siteye şimdi girebiliyorsam,5 dk sonra giremiyorum.Modemi resetleyince düzeliyor fakat 5-10 dk sonra tekrar giriş yapamıyorum.Bu sorunu nasıl düzeltebilirim?
  • 14-06-2008, 21:16:15
    #2
    Sorun halen devam ediyor.:S
  • 15-06-2008, 02:06:20
    #3
    modemin link ışığı sönüyor mu bende de öyle oluyor ve ev tlf açıp tuşlara basınca modemin linki yanıyor.ne iş anlamadım acaba sorun nerde bizde
  • 18-06-2008, 03:28:31
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dns ayarlarınla oynamış olabilirsin
  • 19-06-2008, 20:17:01
    #5
    parq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dns ayarlarınla oynamış olabilirsin
    Evet dns leri değiştirdim.Nasıl düzenlemeliyim dns leri ?