Autocad İçin Sistem Önerisi
2
●802
- 23-01-2018, 13:26:41Direk marka olarak şunu şunu al demem ama işin mantığını anlaman için yazmak istedim.nafikbkgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece autocad ile işlem yapıp render almak istemiyorsan ekran kartı için çok fazla para vermene gerek yok. Autocad ile çalışırken bilgisayar ana temel olarak İşlemciyi kullanmaktadır. 30-40Mb'lık tek dosyalarda çalışmak istiyorsan ki bu çok çok fazladır (revit harici) adam gibi bir işlemci alman gerekir. Şuan bizim ofisteki bilgisayarda i7 7700k var. Çok rahat yetiyor. Ama i5 işlemcilerde var kullanıma göre onlarda çok rahat yetiyor. Burada senin autocad ile neler çizmeyi düşündüğün önemli.
İkinci önemli konı ise autocad kurulu olduğu dizinin SSD olmasında büyük fayda var çünkü anlık kayıtları ve recovry dosyasını sürekli yazma yaptığı için etkili oluyor.
Birde ön bellek üzerinde çalıştırma yaptığından dolayı güzelde en az 8GB ram öneriyorum. - 23-01-2018, 13:31:05merhaba,
autocad çalışacağım için iş istasyonu diye tabir edilen bilgisayarlardan almanı tavsiye ederim.
fiyatları 4.000 tl'den 50.000 tl'ye kadar değişir ama sana giriş seviyesi olarak;
Dell T3620 ARDIC E3-1240v5 2x4GB 1TB K620 W7/10PRO WorkStation İşistasyonu
ASUS Xeon® E3-1245 8GB-Ram 1TB-Disk 1GB-K600 Tower Workstation
İş İstasyonlarının işlemcileri Xeon'dur, Yukarıda yazdığım standart sistemlerde Xeon E3 serisi işlemci, nVidia Quadro Ekran Kartı bulunur.
Not. Alacanız bilgisayarın işlemcisinin benchmark testlerine bakıp alırsanız fiyat/performasn açısından daha doğru olur.