• 18-11-2017, 23:09:11
    #1
    S.a arkadaslar.
    2 Kasayi tek monitorde kullanabilirmiyiz?
    Olursa nasil yapariz neler lazim.
  • 18-11-2017, 23:10:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam olmaz bunun için 2 vga girişi lazım oda olmadığı içinn
  • 18-11-2017, 23:10:18
    #3
    Birinden HDMI çıkışı alın diğerinden normal çıkış alın, ekran arasında kolay geçişler sağlayabilirsiniz
  • 18-11-2017, 23:13:00
    #4
    Bu zımbırtıyı kullanarak yapabilirsiniz. Okuldaki hocalarımdan birisi kullanıyordu. Üzerindeki düğme ile kasalar arası geçiş yapıyorsunuz
  • 18-11-2017, 23:13:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    olmaz. tek kasayı 2 monitöre bağlayabilirsiniz yada belki yazılımlarla geçiş sağlayarak 2. pc olarak kullanırsınız ama 2 ekran kartı performansı beklemeyin tek pc den
  • 18-11-2017, 23:13:57
    #6
    Olur olur. Geçiş yapabilirsiniz çıkışlar uyumlu ise.
  • 18-11-2017, 23:15:12
    #7
    KVM Switch ile sorununa çözüm bulabilirsin, ayrıca her monitörde değil ama bazı monitörlerde çift giriş desteği mevcut, bu da tek bir monitörü iki farklı kasada kullanma imkanı tanıyor.
  • 18-11-2017, 23:19:50
    #8
    Aparat alip denicem arkadaslar tesekurler herkese.