Harici Harddisk Alıcam ama .... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Harici Harddisk Alıcam ama ....
10
●
5.016
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Harici Harddisk Alıcam ama ....
1
2
26-10-2006, 23:00:35
#10
mrtylmz
Üyeliği durduruldu
beyler yokmu çözümü olan
30-10-2006, 00:59:39
#11
donanimmerkezi.com
Disk bölümlerinin oluşturulması gerekli. FAT32 veya NTFS alan oluşturulmalıki windows xp görsün. XP üzerinden "partition magic" ile sorunu çözebilirsiniz.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler