İşyerindeki PC ile diğr iş yerindeki pc arasında uzaktan kontrol sağlamak istiyorum.Sanıyorum Radmin programı bunun için en iyisiymiş.Radmin 3.1 deneme sürümünü indirdim.Nasıl kullanılacağı hakkında bir kaç anlatıma baktım fakat denedim denedim bağlanılamadı dedi
.Arkadaşlar bana kısaca ve basit şekilde bu programın nasıl kullanıldığını anlatırmısınız? Ayrıca bu programı kullanmak için port açmak felan gerekiyor mu?
Teşekkür ederim