• 10-05-2008, 21:23:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar.. Bilgisayarımda AMD Sempron 2500+ işlemcisi takılı.. Normalde 1.75 Ghz, 333MHz şeklinde çalışması gerekliyken bende 1.00 Ghz 100MHz şeklinde çalışıyor.. Acaba nedendir? Nasıl bir çözüm yolu önerirsiniz?
    Yardım edene +rep
  • 11-05-2008, 20:57:47
    #2
    Yardım edebilecek olan yok mu acaba?
  • 11-05-2008, 21:01:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PC açılırken delete tuşuna basıpta, cpu hız ve ayarları ile oynadınız mı hiç?

    Fan ve cpu çalışma hızı ayarlanıyor pc başlatılırken.. Onların ayarlanması gerekebilir.
  • 11-05-2008, 22:22:37
    #4
    ya da anakartın bir programı oluyor genelde. overclock için kullanıyor, bu tarz bir program yüklüyse bios dışında onun da ayarlarını yapman gerekir
  • 17-05-2008, 02:07:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende AMD Sempron 2500 + kullanıyorum. Bu işlemci 1.4 ghz dir her yerdede öyle geçer bildiğim kadarıyle benmkine baktım 1.41 ghz da çalışıyor
  • 17-05-2008, 09:32:34
    #6
    Arkadaşlar 105 MHz'e kadar çıkıyor normal Bios'tan overclock ile. Daha sonra mavi ekran veriyor. Biostan Load SYstem Performance Defaults dediğimde 1.40 GHz diyor ama o da 5 dk. sonra takılıyor. Anakartın programından 112 MHz'e kadar çıkıyor..
    Anakart: MSI KT4A-V
  • 01-06-2008, 13:06:23
    #7
    Hiç çözüm yolu olan yok mu yaa?