• 06-09-2016, 01:44:15
    #1
    FFO
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgisayarı açtığımda bembeyaz bir ekran çıkıyor. Bios erişemiyorum... Sebebi ne olabilir.
  • 07-09-2016, 15:07:47
    #2
    VGA Kabloyla bi monitore bağla bakalım ekranda mı sıkıntı var.
  • 19-09-2016, 01:00:14
    #3
    Panel bozuk.. değişmeli..
  • 20-09-2016, 18:04:55
    #4
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VGA Kabloyla bi monitore bağla bakalım ekranda mı sıkıntı var.
    Harici bir ekranda görüntü geliyor ama laptop ekranında gelmiyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:04:55 -->-> Daha önceki mesaj 18:00:13 --

    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panel bozuk.. değişmeli..
    Panel sipariş verip denemeyi düşünüyorum şimdilik harici ekran ile idare ediyorum.