Merhabalar, ASUS ROG G20 AJ kullanıyorum. Sorun başlamadan önce Windows 8.1 kullanıyordum sorunsuz şekilde sonra Ubuntu kurmak için içindeki Windows'u silip Ubuntuyu kurdum, daha sonra ubuntu'dan sıkılıp tekrar Windows kurmak istedim. Her neyse kurulum bittikten sonra Ekran kartı sürücüsünü kendi sitesinden indirip kurduğumda bir daha görüntü alamıyorum. Halbu ki daha öncedende kendi sitesinden indirip kuruyordum. Sizce sorun tam olarak nedir?