ekran kartı üzerinde bazı devre elemanlarda(kondansatör,direç..) şişme veya bozulma oluşmuş gibi algıladım..
resim yükleyebilirmisiniz çöz. yüksek şekilde ,farklı açılardan.. bakayım gözle görülür bir şey varmı...
mantık olarak sürücüyü yüklerken alıyorsanız, sürücüyü tetikleyen karta süren mutlaka bir bacak ve buna bağlı bir devre elemanı vardır...
değişirse düzelir diye umut ediyorum...
yukarda izmirli bir arkdaş chipset,fırınlama demiş...aman .. aman... ilgisi yok..