Eflaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapak derken DVD sürücü kapağı ise o bende de kırıldı. Göründe aşağıdaki gibi.





hocam o yuvaya tam oturmuyor olabilir.
bilgisayarcıya götürmenizde fayda var. O yuvaya oturmuyor , bunun için oturtmak ve sarsmadan çalışması gerek. Ben direkt arkadaşın dükkana götürmüştüm,o halletmişti.