• 05-04-2008, 23:27:53
    #1
    Linksys WRT54G modemi arayüzünden nasıl resetliyoruz bilen var mı?.

    Modem ulaşabileceğimiz yerde değil. Sadece kablo ve Wifi ile bağlanabiliyoruz.
    Bu yüzden içinden nasıl reset atarız bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler
  • 06-04-2008, 13:14:44
    #2
    bi ana panelin resmini eklersen daha iyi yardımcı olabiliriz. modemi görmeden bişi diyemeyiz ama
    Reset to Factory Default gibi bir yer olabilir veya daha farklı
  • 06-04-2008, 13:54:25
    #3
    Cisco Linksys modemlerde web arayüzünden resetleme seçeneği güvenlik amacıyla bulunmamaktadır.

    Cihazın arkasından resetlemeniz gerekmektedir.
  • 06-04-2008, 14:28:54
    #4
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cisco Linksys modemlerde web arayüzünden resetleme seçeneği güvenlik amacıyla bulunmamaktadır.
    Cihazın arkasından resetlemeniz gerekmektedir.
    Teşekkürler.

    DataTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi ana panelin resmini eklersen daha iyi yardımcı olabiliriz. modemi görmeden bişi diyemeyiz ama
    Reset to Factory Default gibi bir yer olabilir veya daha farklı

    "Reset to Factory Default" bu var ama uygulayınca ayarları tekrar kurmak gerekecek.
  • 06-04-2008, 15:10:47
    #5
    he olayı şimdi anladım

    karşı tarafdaki cogul kullanıyorsunuz sanırım o download yapmaya başladıgı zaman sende modemi resetlemek istiyorsun

    ben sıfırdan kurmak sandım o yüzden Reset to Factory Default olması gerekir dedim.