Linksys WRT54G modemi arayüzünden nasıl resetliyoruz bilen var mı?.
Modem ulaşabileceğimiz yerde değil. Sadece kablo ve Wifi ile bağlanabiliyoruz.
Bu yüzden içinden nasıl reset atarız bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler
bi ana panelin resmini eklersen daha iyi yardımcı olabiliriz. modemi görmeden bişi diyemeyiz ama
Reset to Factory Default gibi bir yer olabilir veya daha farklı
bi ana panelin resmini eklersen daha iyi yardımcı olabiliriz. modemi görmeden bişi diyemeyiz ama
Reset to Factory Default gibi bir yer olabilir veya daha farklı
"Reset to Factory Default" bu var ama uygulayınca ayarları tekrar kurmak gerekecek.