Merhaba, termal yazıcı ile çıktı alıyorum. Yazdırmada problem yok ama yazma işlemi bittikten sonra uzun bir boşluk bırakıp saat ve tarihi yazdırıyor. Yazdırdığım sayfada saat ve tarih yok.Saat ve tarihi kendi otomatik olarak atıyor. Tüm ayarlara baktım ama bi çözüm bulamadım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:45:50 -->-> Daha önceki mesaj 13:47:21 --
tarayıcının yazıcı ayarlarından kaldırdım düzeldi.