Bu RAMin bir yükseğini arıyorum.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu RAMin bir yükseğini arıyorum..
0
●
282
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Bu RAMin bir yükseğini arıyorum..
27-12-2014, 16:26:09
#1
Khloros
Merhaba, fotoğrafta gözüken Netbook raminin 2 veya 4gb olan versiyonu lazım.. Türkiye'de ve 2-3 gün içerisinde bulmam gerekiyor..
Yardımcı olabilecek?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler