3-4 ay önce yeni zyxel modem aldım 300 lira civarı ve 2 tane büyük anten aldım. Daha sonra yine zyxel access point aldım sinyali güçlendirmek için. Kurmak için baya uğraşmıştım güzelde olmuştu fakat ana modem resetlendi ve tekrar kurulum yapmam gerekti ve bir daha eski çekim alanını yakalayamadım.
Sürekli yavaş internet sürekli sorun.
Bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı? tw ile girip ince ayarlarını yapabilecek var mı?
3 saattir film izlemeye çalışıyorum 10. dakikasına bile gelemedim stres hat safhada