• 28-08-2014, 23:23:36
    #1
    Arkadaşlar amerikadan bir pc kasasi geldi
    Mini olanlardan dell optiplex 780 notebook dan daha küçük bir şey sadece kalın
    Simdi amerikada sanirim 110v voltaj kullanılıyor
    Kasayi açtım power supply uzerinde 100-240v ibaresi var
    Prize taksam mi yoksa power i degistirsem mi
    Ya da dönüştürücü şart mı?
    Bilgisi olan?
  • 29-08-2014, 04:14:16
    #2
    Güç kaynağı üzerinde 110-200v ibaresi varsa şebekeye bağlayabilirsin ya da dell müşteri hizmetlerine bir mail atarak sorununa çözüm bulabilirsin.
  • 29-08-2014, 12:25:36
    #3
    ysnozkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güç kaynağı üzerinde 110-200v ibaresi varsa şebekeye bağlayabilirsin ya da dell müşteri hizmetlerine bir mail atarak sorununa çözüm bulabilirsin.
    Teşekkürler dell i aradım sorun olmaz dediler taktım çalıştı