Arkadaşlar amerikadan bir pc kasasi geldi
Mini olanlardan dell optiplex 780 notebook dan daha küçük bir şey sadece kalın
Simdi amerikada sanirim 110v voltaj kullanılıyor
Kasayi açtım power supply uzerinde 100-240v ibaresi var
Prize taksam mi yoksa power i degistirsem mi
Ya da dönüştürücü şart mı?
Bilgisi olan?
Amerikadan gelen kasa
2
●786
- 29-08-2014, 12:25:36Teşekkürler dell i aradım sorun olmaz dediler taktım çalıştıysnozkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle