her neyse ben format attım herşey doğalında giderken en son aktivleme felan bitti tam açılcak pc reset atıyor normal olarak başlat ya da windos onar seçenekleri geliyor. Format cd si ile bayadır format atmıyorum acaba cd demi bi sorun oluştu ondanmı böyle oluyor tam bilmiyorum.Böyle giderse yeni bir windows cd si çekicem.Format attıgım cd driverleri otomatik felan kuruyordu acaba otomatik driver kurdugu içinmi bir sorun yaşıyorum . güvenli modda açayım ama yazılar aktı lütfen bekleyin dedi ordanda açmadı windows 7 x86 ultimate kuruyorum bu arada.
Format atalım dedim elimizde kalıcak
1
●398
- 23-06-2014, 17:28:14Beyler arkadaş laptopunu format atmam için bana verdi bende kıramadım atayım dedim. Yurt dışından akrabası getirmiş markası dell latitude e5520 series klavyesi felanda acayip bizdeki Q , W, E onda A ,Z ,E diye başlıyor
her neyse ben format attım herşey doğalında giderken en son aktivleme felan bitti tam açılcak pc reset atıyor normal olarak başlat ya da windos onar seçenekleri geliyor. Format cd si ile bayadır format atmıyorum acaba cd demi bi sorun oluştu ondanmı böyle oluyor tam bilmiyorum.Böyle giderse yeni bir windows cd si çekicem.Format attıgım cd driverleri otomatik felan kuruyordu acaba otomatik driver kurdugu içinmi bir sorun yaşıyorum . güvenli modda açayım ama yazılar aktı lütfen bekleyin dedi ordanda açmadı windows 7 x86 ultimate kuruyorum bu arada.