• 28-04-2014, 23:44:32
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşlar kulaklığı bir kaç gün önce aldım, ancak şuan mikrofon çalışmıyor. Neden acaba? Mikrofonun bozuk olduğunu sanmıyorumRealtek HD Audio yöneticisi programıda beni deli etti.

    İşte ayarlar ;



  • 30-04-2014, 02:16:34
    #2
    Niye? .)
  • 05-05-2014, 11:45:36
    #3
    Easy Driver Pack'la Driverleri baştan kur Şu Haliyle Mic Kurulu Değil Gibi Geldi Bana
  • 05-05-2014, 12:45:25
    #4
    denetim masası -> denetim ve ses -> ses aygıtlarını yönet

    Buradan ilgili microfona sağ tıklayıp varsayılan iletişim aracı ve varsayılan aygıt olarak kullan yapıp denermisin. Aldığın microfonun program cd si verildiyse onu kurup program içinde muhakkak test kısmı vardır çalıştırıp deneyebilirsiniz.