• 04-12-2013, 23:24:04
    #1
    Arkadaşlar bir kaç sene önce bir hard diskte bad sector oluştuğundan dolayı onu kenara koymuştum ancak içindeki verileri kurtarmak istiyorum. Harddiski taktığımda xp yazısından sonra mavi ekran verip yeniden başlıyor. Verileri kurtarmak için neler yapabilirim yada yapabilecek olan kendine güvenen varmıdır? (makul ücret karşılığında)
  • 04-12-2013, 23:25:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vista cd leriyle acmayı dene istersen ben zamanında öyle kurtarmıstım
  • 04-12-2013, 23:30:43
    #3
    Bir tane linux indir live usb veya cd yap pc'yi bununla başlat ve tüm verileri başka diske güvenli olarak aktar. Bunun için ücret ödemene gerek yok birilerine kendin de rahatlıkla yapabilirsin takıldığın yerde sorabilirsin

    tavsiye ettiğim sürümler: slax veya partition magician live linux
  • 04-12-2013, 23:35:36
    #4
    ewigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane linux indir live usb veya cd yap pc'yi bununla başlat ve tüm verileri başka diske güvenli olarak aktar. Bunun için ücret ödemene gerek yok birilerine kendin de rahatlıkla yapabilirsin takıldığın yerde sorabilirsin

    tavsiye ettiğim sürümler: slax veya partition magician live linux
    slax indiriyorum şu anda deneyip cevabı yazarım umarım olur
  • 05-12-2013, 22:54:55
    #5
    ewigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane linux indir live usb veya cd yap pc'yi bununla başlat ve tüm verileri başka diske güvenli olarak aktar. Bunun için ücret ödemene gerek yok birilerine kendin de rahatlıkla yapabilirsin takıldığın yerde sorabilirsin

    tavsiye ettiğim sürümler: slax veya partition magician live linux
    hocam çok teşekkürler verileri kurtardım sayende