İnternetteyken arkadaş modemi kapatıp açtı ve kablosuz ağ bağlantım gitti. Sonra laptop kablosuzdan internete bağlanmamaya başladı. Kablosuz ağı devre dışı bırak dediğimde
Alıntı
Bağlantı şu anda devre dışı bırakılamıyor. Bu bağlantı tak ve çalıştırı desteklemeyen bir veya daha fazla iletişim kuralı kullanılıyor olabilir. yada bağlantı başka bir kullanıcı veya sistem hesabı tarafından başlatılmış olabilir.
diyor. Ne yapmam lazım acaba, acilen çözmem lazım bunu.
Yardım ederseniz sevinirim...