• 03-01-2008, 01:34:02
    #1
    arkadaslar board ide ama elimde bir tane sata harddisk var, içinden bilgi almam lazım gittim bi tane ide-sata converter aldım taktım ama çalıştıramadım nedense sadece takmak yetmiyomu herhangi birşey tanıtmak falan lazımmı acaba ?
  • 03-01-2008, 08:57:36
    #2
    sadece takmak yeterlidir herhangi bir yazilim kurmuyorsun. anakart baglanti kablolarinda sorun olabilir
  • 03-01-2008, 15:15:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    donanımı kablolarını kontrol et istersen.
    ya da BİOS pilini çıkar 5~15 dk boşlukta beklet, sonra tak.
    İşe yarayabilir.
  • 03-01-2008, 15:16:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    takmak yeterli değildir.
    sata driverini yüklemen gerekir.
    başıma defalarca geldi.
  • 03-01-2008, 21:50:42
    #5
    volkanbagcali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takmak yeterli değildir.
    sata driverini yüklemen gerekir.
    başıma defalarca geldi.
    sata driveri derken anlamadım

    bide takacagım sata harddisktede işletim sistemi(windows) kurulu o sorun olurmu?
  • 04-01-2008, 01:30:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    satahdd yi tanıtman için markanın kendi driveri vardır sitesinde bunu disket yada cd ile pc açılışında kurman gerekir.
    aksi taktirde sata hdd pc tarafından tanınamaz.
    bis dan gerekli ayarlamaları yaparak driveri cd yada disket ile yükleyebilrisin
  • 04-01-2008, 04:52:30
    #7
    hdd nin sitesine gidip, aldığınız modelin sürücüsünü indirin, ayrıca installation yada readme dosyaların iyi okuyun,

    driverı yüklemeden zor, ayrıca hdd yi formatlamanda gerekebilir..
  • 05-01-2008, 19:45:16
    #8
    seagate barracuda 7200.8 var elimde ama siteden driver nasıl bulacagım, varmı yardımcı olacak