Motorola xoom 2 me MZ608 tabletim için internette neredeyse tüm kıyaslama ve inceleme siteleri bu model için hafıza arttırılabilir ibaresini kullanıyor. Ama sadece tek bir yuvası var ve o da sim kart için kullanılıyor.
Aşağıda ki sitelerden ürün özelliklerine bakabilirsiniz.
http://kiyas.la/tr/tablet/karsilasti...2-Wi-Fi-%2B-3G
http://theunlockr.com/2013/08/16/mot...g-mz608-specs/
http://www.gsmarena.com/motorola_xoo...mz608-4465.php
http://www.91mobiles.com/motorola-xo...price-in-india
Acaba sim kart yuvasına sd kart mı takılıyor? Ben daha önce sim kart yuvasına sd kart takıldığını görmedim. Ama neden tüm siteler de böyle bir ibare var. Model numarası yazmadan aratsam neyse de model numarası yazarak aratıyorum. Lütfen yardımcı olun.
Sim kart yuvasında sd kart?
0
●668