• 08-07-2013, 22:05:57
    #1
    Açık bıraktığım bilgisayarım 2-3 saat sonra odama geldiğimde mavi ekran vardı. Ben de takılmış diye düşünüp kapadım. Şuan power tuşuna bastığım zaman güç aldığını belirten nokta ışık dışında hiç bir şey olmuyor. Bios ekranı bile gelmiyor.

    Ne yapmalıyım?

    PS: Hesap makinesinden giriyorum.
  • 08-07-2013, 22:07:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    reset dediğin zaman dos ekranını veriomu siyah ekranı
  • 08-07-2013, 22:08:31
    #3
    kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reset dediğin zaman dos ekranını veriomu siyah ekranı
    hiç bir ekran gelmiyor hocam. Sadece laptop'un güc aldığını belirten minik yeşil lamba yanıyor ve fan sesi geliyor. açılışta dıt dıt diye çıkan sesler bile gelmiyor.
  • 08-07-2013, 22:10:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sana yardımcı olmak isterim hemşerim yakındaysan gelir hallederim.
  • 08-07-2013, 22:13:24
    #5
    kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana yardımcı olmak isterim hemşerim yakındaysan gelir hallederim.
    Hocam şu sıralar ankaradayım çok teşekkür ettim. 3-4 Güne bursada olucam halledemessem gelirim.
  • 08-07-2013, 22:46:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tabi istediğin zaman gelir hallederim para fln istemez.
  • 08-07-2013, 22:49:18
    #7
    Kasayı aç ram oynamıştır ramleri söküp aynı şekilde takın
  • 08-07-2013, 23:59:37
    #8
    Hocam bu duruma sebep olan 2 neden var birisi ram diğeri ise anakart kaynaklıdır. Öncesinde de mavi ekran verdiğine göre büyük ihtimal ramler ile alakalıdır. Ramleri bağlantı noktalarını silgi ile temizleyip takıp deneyin.
  • 09-07-2013, 00:16:03
    #9
    FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu duruma sebep olan 2 neden var birisi ram diğeri ise anakart kaynaklıdır. Öncesinde de mavi ekran verdiğine göre büyük ihtimal ramler ile alakalıdır. Ramleri bağlantı noktalarını silgi ile temizleyip takıp deneyin.
    hocam laptop kapağını çıkarırsam garanti gider diye sticker var :S