Açık bıraktığım bilgisayarım 2-3 saat sonra odama geldiğimde mavi ekran vardı. Ben de takılmış diye düşünüp kapadım. Şuan power tuşuna bastığım zaman güç aldığını belirten nokta ışık dışında hiç bir şey olmuyor. Bios ekranı bile gelmiyor.
Ne yapmalıyım?
PS: Hesap makinesinden giriyorum.
Bilgisayarım açılmıyor.
11
●869
- 08-07-2013, 22:05:57
- 08-07-2013, 22:08:31hiç bir ekran gelmiyor hocam. Sadece laptop'un güc aldığını belirten minik yeşil lamba yanıyor ve fan sesi geliyor. açılışta dıt dıt diye çıkan sesler bile gelmiyor.kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2013, 22:13:24Hocam şu sıralar ankaradayımkcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ettim. 3-4 Güne bursada olucam halledemessem gelirim.
- 08-07-2013, 23:59:37Hocam bu duruma sebep olan 2 neden var birisi ram diğeri ise anakart kaynaklıdır. Öncesinde de mavi ekran verdiğine göre büyük ihtimal ramler ile alakalıdır. Ramleri bağlantı noktalarını silgi ile temizleyip takıp deneyin.
- 09-07-2013, 00:16:03hocam laptop kapağını çıkarırsam garanti gider diye sticker var :SFurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ettim. 3-4 Güne bursada olucam halledemessem gelirim.