Anket Hangi İşlemci Daha İyi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 5
Hangi İşlemci Daha İyi ?
İ7 2600
%20,00 (1 Oy)
İ7 3770
%80,00 (4 Oy)
  • 09-06-2013, 22:18:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba.Oyur sunucusu barındıracağım 2 tane makina seçtim.Sizce hangi işlemci daha iyi ?
  • 09-06-2013, 22:25:05
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    i7 3770 bir adım önde.
  • 09-06-2013, 22:36:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam çok mu farklı arasındaki fark
  • 09-06-2013, 22:53:33
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Arada uçurum farklar yok, teorik olarak 3770 3.9 ghz, 2600 3.8 ghz hıza ulaşabiliyor ama 2600 32 nm yapısında, 3770 22 nm yapısında. Haliyle daha düşük nm mimarisine sahip işlemciler daha az enerji tüketir ve daha az ısınır ekstra olarak 22 nm 32 nm ye göre daha yeni bir mimari, almışken 22 nm mimariye sahip bir işlemci almak daha mantıklı olur.
  • 09-06-2013, 22:54:50
    #5
    İ7 3770 için kullanıyorum