islemci istedigi kadar soguk olsun power tusuna basip sistemi calistirdigin an islemci fena derecede isinmaya baslar eger fan yetersiz kalirsa sicakligi belli bi seviyeye geldikten sonra sistem islemcinin yanmasini onlemek icin kendini otomatik kapatir
sizin de dediğiniz doğru, yine de ha evet bir de şeyi unuttum, jumperlar tam düzgün yerleştirildiyse(iyi kontrol edin) hadi fanı da tak, aslında çalışır ama test için yine de tak sen, dene olmazsa problem kesin anakarttadır.
yalnız bunu söylerken işlemciyi ve ramleri de düzgün takdığını varsayıyorum, işlemciyi de bir kontrol et.
ramleri de hiç takmamış olabilir arkadaş belki