Stok fan sorunu
3
●1.495
- 03-05-2013, 01:28:53Merhaba arkadaşlar yeni topladığım pc'min işlemcisi amd 8120 zambezi modeli ve işlemci ile birlikte gelen stok fana aşırı derecede sesli çalışıyor. Fan hızını en alta getirince bile seste çok büyük bir fark yok. Şimdi stok fan yerine daha az ses çıkaran bir fan almak istiyorum bunun için hangi fanı tercih edersiniz?
- 01-07-2013, 19:25:31cooler master tavsiye ederim. Lakin ses çıakrması normal deigl cooler ucuzdur. onu takıp diğerini garantiye yollat.
- 13-09-2013, 20:32:03ses çıkarması çok normal çünkü 6000 devirde dönüyor ve bir işe yaramıyor soğutma sıfır,aynı işlemciden kullanıyorum işlemcim çok ısınıyordu ama kule tipi soğutucu işimi gördü ses çıkarmıyor hemde boşta 17 - 20 derece arası kararlılık testinde ise 10 dakikada 55 dereceyi geçmiyor.
kullandığım soğutucu
ZALMAN CNPS11X PERFORMA LGA775/1155/1156/1366/2011 & AM2/AM2+/AM3 İŞLEMCİ SOĞUTUCU
vatanda fiyatı 125 tl hafta sonu yarın biraz daha düşer
bütün kule tip soğutucuların takması zordur eğer pek alakan yoksa bilgisayarcıya gitmen gerekir ama vatadan alırsan ücretsiz montaj yapıyorlar,unutmadan kasanın ölçülerini al çünkü sığmayabilir boyutları biraz büyüktür.