Demekki yanlış bişey olmuş editlemişim, bu forumda sürekli olan bişey,db takılıyor cevap 2 kez gidiyor ben o dediğin post kasma yaşlarını çok geçtim genç sen işine bak seni bağlamaz.
Demekki yanlış bişey olmuş editlemişim, bu forumda sürekli olan bişey,db takılıyor cevap 2 kez gidiyor ben o dediğin post kasma yaşlarını çok geçtim genç sen işine bak seni bağlamaz.
Konu benim aldıgım domainler'in bulunduğu konuysa bağlar...
Konu ByMsT un konusu eğer ki senin bi problemin varsa profilden msn adresimi alırsın yada pm le sorarsın konuya gereksiz post atmanın mantığı yok. daha da uzatma baska yollardan ulaşıp sorunun varsa sorunu sorabilirsin.