Konu ByMsT un konusu eğer ki senin bi problemin varsa profilden msn adresimi alırsın yada pm le sorarsın konuya gereksiz post atmanın mantığı yok. daha da uzatma baska yollardan ulaşıp sorunun varsa sorunu sorabilirsin.