• 05-04-2010, 13:30:43
    #19
    Üyeliği durduruldu
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nedir yahu Hoca burda böyle paylaşım olmaz sen git 310 bin üyeli sitene en iyisi
    R10'da Bile 45.800 Üye Var. 310 Bin Üyeli Dünyanın En İyi Sitesini Görmek İsterdim
  • 05-04-2010, 13:35:48
    #20
    nacizane bir - repde ben attım
  • 05-04-2010, 13:36:36
    #21
    sürprizmisin sen ya !!! sabah sabah
  • 05-04-2010, 13:41:37
    #22
    yeni üyelere silver olmayan üyelere - rep atmayı ne kadar çok seviyorsunuz arkadaş daha yeni , üyelik tarihi "18-01-2010" , axikedi kuralları açıklamış arkadaşta anlamıştır sanırım daha fazla üstüne gitmeye gerek yok bence.
  • 05-04-2010, 14:13:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    holycin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni üyelere silver olmayan üyelere - rep atmayı ne kadar çok seviyorsunuz arkadaş daha yeni , üyelik tarihi "18-01-2010" , axikedi kuralları açıklamış arkadaşta anlamıştır sanırım daha fazla üstüne gitmeye gerek yok bence.
    Arkadaşım Kimsenin - Rep Verme Sevgisi Gibi Bişey Yoktur Heralde. Axikedi'nin Açıkladığı Dediği Kurallar Her Forum İçin Hatta Her Site İçin Geçerlidir. Burası Ne Çoluk-Çocuk Yuvası Nede Acemi Kampı! Yeri Gelince Biz Webmaster'ız Demesini Bilenler Kuralları Öğrenmeyide Bilsinler. İster Dün İster Bugün Üye Olsun Bu Kimseyi Bağlamaz.