holycin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni üyelere silver olmayan üyelere - rep atmayı ne kadar çok seviyorsunuz arkadaş daha yeni , üyelik tarihi "18-01-2010" , axikedi kuralları açıklamış arkadaşta anlamıştır sanırım daha fazla üstüne gitmeye gerek yok bence.
Arkadaşım Kimsenin - Rep Verme Sevgisi Gibi Bişey Yoktur Heralde. Axikedi'nin Açıkladığı Dediği Kurallar Her Forum İçin Hatta Her Site İçin Geçerlidir. Burası Ne Çoluk-Çocuk Yuvası Nede Acemi Kampı! Yeri Gelince Biz Webmaster'ız Demesini Bilenler Kuralları Öğrenmeyide Bilsinler. İster Dün İster Bugün Üye Olsun Bu Kimseyi Bağlamaz.