• 24-11-2024, 17:43:45
    #1
    İsmin com, org, com.tr, tr ve infosu bile dolu. Kalpazan.net domaini boşta.

    Sonra haberim olmadı deme. Jenerik domain
  • 24-11-2024, 17:52:39
    #2
    HizliResim.Net
    Hocam sonra bize kalpazan demesinler
  • 24-11-2024, 17:53:24
    #3
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonra bize kalpazan demesinler
    Abi 2 gün kalpazan sonra beyfendi derler
  • 24-11-2024, 17:54:10
    #4
    HizliResim.Net
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi 2 gün kalpazan sonra beyfendi derler
    Vallahi ne kalpazan desinler ne beyefendi desinler biz işimize bakalım
  • 24-11-2024, 18:02:56
    #5
    Hocam siz yine uyandınız mı ya yandık vallahi R10 topluluğu akşama çok yaratıcı konular bizleri bekliyor
  • 24-11-2024, 18:05:40
    #6
    melihjs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz yine uyandınız mı ya yandık vallahi R10 topluluğu akşama çok yaratıcı konular bizleri bekliyor
    Hahaha estağfurullah hocam, açıkçası insanların yüzünde tebessüm bırakmayı seviyorum. Çok fazla ciddiyet bu sefer gergin ortam doğuruyor (r10 için demiyorum genel olarak öyle) o yüzden tebessüm bırakabilmek bence çok güzel bir duygu
  • 24-11-2024, 18:05:54
    #7
    Bunun için bir proje düşünelim 😀
  • 24-11-2024, 18:07:26
    #8
    HamdiCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun için bir proje düşünelim 😀
    Üzerinde benim fotoğrafımın olduğu 500'lük para basalım