Hocam siz yine uyandınız mı ya yandık vallahi R10 topluluğu akşama çok yaratıcı konular bizleri bekliyor
Hahaha estağfurullah hocam, açıkçası insanların yüzünde tebessüm bırakmayı seviyorum. Çok fazla ciddiyet bu sefer gergin ortam doğuruyor (r10 için demiyorum genel olarak öyle) o yüzden tebessüm bırakabilmek bence çok güzel bir duygu