• 24-02-2023, 22:55:39
    #1
    Bir ajanstan fazlası
    Kendimce beğendiğim domainleri paylaşıyorum alıp satabilirim ama projelendirecek kişilerin olduğunu düşündüğüm için ilk alan kullansın kafasındayım

  • 24-02-2023, 22:57:09
    #2
    Hiç biri değerli değil kimsenin başını yakmayın hocam..
  • 24-02-2023, 22:57:50
    #3
    Bir ajanstan fazlası
    Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç biri değerli değil kimsenin başını yakmayın hocam..
    Kendimce yazıyor hocam zaten kimseyi alsın diye zorlamıyorum yorumunuz için sağ olun
  • 24-02-2023, 23:00:44
    #4
    seocini ve tanitalim çok hoşuma gitti
  • 24-02-2023, 23:02:17
    #5
    Bir ajanstan fazlası
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seocini ve tanitalim çok hoşuma gitti
    Beğenmenize sevindim