Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç biri değerli değil kimsenin başını yakmayın hocam..
Kendimce yazıyor hocam zaten kimseyi alsın diye zorlamıyorum yorumunuz için sağ olun