• 15-03-2009, 20:23:26
    #1
    arkadaşlar sanırım 1 kaç gün önce düştü. bagaj.org iyi iş yapar.1 rep 1 teşekkür böyle paylaşımları her zaman arttırır, bu herkez için böyledir
  • 15-03-2009, 20:50:10
    #2
    rep istemek yasak biliyorsun dimi ? winston'un listesinde vardı bu domain herhalde. önce bir arasan daha iyi olurdu genede sağol..
  • 15-03-2009, 21:06:21
    #3
    yahu sanki bıçak zoruyla rep istedik, kibarlık olsun diye dedik -rep vermene gerek yok ki. neyse sende saol
  • 15-03-2009, 22:51:00
    #4
    Kullanmıcam ama boşta güzel domain paylaşanları seviyorum arada güzel domainler geliyor alıyorum. +rep.
  • 15-03-2009, 23:11:15
    #5
    iyide ben -rep vermedim ki.. huyum degildir
    ama sen bana vermişsin -rep sağol
    saygılarımla..
  • 16-03-2009, 00:22:39
    #6
    afedersiniz, ben siz sandım kusura bakmayın.