Konu
Jenerik 1 domain kaçırmayın..
15-03-2009, 21:06:21
#3
Elit
yahu sanki bıçak zoruyla rep istedik, kibarlık olsun diye dedik -rep vermene gerek yok ki. neyse sende saol