• 11-07-2008, 05:50:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar siteme uygun olarak bir domain buldum ama domain alamayınca paylasayım istedim.

    Gündemde ki bir konu ile alakadar domain : Madımak Müze olsun konuları var gündemde bilirsiniz ki

    www.madimakmuzesi.net boşta
    zira madımak muze olsun diye bir cok sanal kampanya baslamıs durumdadır.

    İyi çalışmalar
  • 12-07-2008, 01:06:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ölen binlerce asker için bir site açsan daha faydalı olur daha bol hit alır. Hiç olmazsa, şuanki rahatlığımızı onlara borçluyuz.
  • 12-07-2008, 01:08:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    annudora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölen binlerce asker için bir site açsan daha faydalı olur daha bol hit alır. Hiç olmazsa, şuanki rahatlığımızı onlara borçluyuz.
    (: Gereksiz post mu kasıyorsun ? yoksa okuman yazman var okuduğunu anlayana kadar baska türlü mü yer ediyor beyninde.

    Ben Boştaki bir domain için fikir ürettim Eğer Çok düşünüyorsan gereksiz post gereksiz eleştiri yapacağına ölen binlerce asker için konuya uygun boş bir domain söyle isteyende site açsın.
  • 12-07-2008, 01:10:00
    #4
    annudora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölen binlerce asker için bir site açsan daha faydalı olur daha bol hit alır. Hiç olmazsa, şuanki rahatlığımızı onlara borçluyuz.
    mantıklı

    ticari amaçlı bir fikirse amenna.
  • 12-07-2008, 01:10:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu arada bir şey moda herkes bi şehittir tutturmuş gidiyor

    Madımak Şehitleri
    Gazi Mahallesi Şehitleri
    Ölüm Orucu Şehitleri

    heryerde afişler var bu dediklerimle ilgili

    Bir insanın aydın olması yazar olması demokrat olması vb şeyler o kişiyi ölünce şehit yapmaz...

    Madımaktakiler şehit yada herhangi özel birşey değildir neden müze olsunki
    Gazi mahallesinde polisle çatışıp ölen insanların nesi şehittir
    Ölüm orucu yapıp ölen kendi canına kıydığı için bırak şehidi dinden bile çıkmış olabilir

    Madımak neden müze olsunki her 3-5 kişinin öldüğü yer müze olacaksa eğer türkiyede boş alan kalmaz
  • 12-07-2008, 01:16:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    rainmanxxxxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madımak neden müze olsunki her 3-5 kişinin öldüğü yer müze olacaksa eğer türkiyede boş alan kalmaz
    Cahil cahil konusmayın güzel kardeşim.
    yeri olsa tartışıcam ama yeri değil ille polemik yaratmak zorundamısınız

    ilk mesajımı okuyun sadece alacaksanız yorum yapın almayacaksanız bakın cıkın konudan bu kadar basit

    ilk mesaj :

    merhaba arkadaslar siteme uygun olarak bir domain buldum ama domain alamayınca paylasayım istedim.

    Gündemde ki bir konu ile alakadar domain : Madımak Müze olsun konuları var gündemde bilirsiniz ki

    www.madimakmuzesi.net boşta
    zira madımak muze olsun diye bir cok sanal kampanya baslamıs durumdadır.

    (Mümkünse konu kilitlensin. )
  • 12-07-2008, 01:33:45
    #7
    Arkadaşım mIRC bir öneri sunmuş sen neden siyasi görüşün doğrultusunda polemik yaratıyorsunkine. Ben olsun derim sen olmasın dersin. Bu domaini alıpta bişeyler yapmaya çalışana elimden geldiğince hür türlü desteği verceğim
  • 12-07-2008, 01:35:36
    #8
    Yapmayın siyaset yapmayın lütfen

    Herkez Herkezin Düşüncesine Saygı Duysun