annudora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ölen binlerce asker için bir site açsan daha faydalı olur daha bol hit alır. Hiç olmazsa, şuanki rahatlığımızı onlara borçluyuz.
(: Gereksiz post mu kasıyorsun ? yoksa okuman yazman var okuduğunu anlayana kadar baska türlü mü yer ediyor beyninde.

Ben Boştaki bir domain için fikir ürettim Eğer Çok düşünüyorsan gereksiz post gereksiz eleştiri yapacağına ölen binlerce asker için konuya uygun boş bir domain söyle isteyende site açsın.