arkadaşlar pardon regleyin diyecektim
domain boşta yanlış anlaşılmasın
klavyede m ve n harfleri yan yana yazım yanlışı olmasın
(-rep için de teşekkürler

takmıyorum zaten rep falan )
____________________
Emin olun o yazdıklarınızı yapacak kadar salak değilim