arkadaşlar pardon regleyin diyecektim

domain boşta yanlış anlaşılmasın

klavyede m ve n harfleri yan yana yazım yanlışı olmasın

(-rep için de teşekkürler takmıyorum zaten rep falan )
____________________
Emin olun o yazdıklarınızı yapacak kadar salak değilim