• 01-07-2008, 10:06:35
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    adam aramış bulmuş paylaşmış,bir kelime yanlışı görmüşsünüz laf , bu forumun bu özelliğine gıcık oluyorum,ne kadar kendini birşey sanan insan var !!
  • 01-07-2008, 10:09:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    _SoN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam aramış bulmuş paylaşmış,bir kelime yanlışı görmüşsünüz laf , bu forumun bu özelliğine gıcık oluyorum,ne kadar kendini birşey sanan insan var !!
    Buna kendini bişey sanmak diyorsan sen yaşama arkadaş. Yanlış bir telafuzun doğrusunu söylemek kendini beğenmek mi oluyor sence ? Ne dedigini sanırım bilemedin bilinçsizce söyledin..
  • 01-07-2008, 10:26:30
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna kendini bişey sanmak diyorsan sen yaşama arkadaş. Yanlış bir telafuzun doğrusunu söylemek kendini beğenmek mi oluyor sence ? Ne dedigini sanırım bilemedin bilinçsizce söyledin..
    bilinçsizce söylemedim, ben net başında çalışan biriyim ve yakın zamanda sık sık bu foruma girip yorumları okuyorum,bu karşı tarafı aşşağılama boyutlarına gelen tavrınızı ısrarla her konuda sürdürmeniz hoş değil , sadece siz yapmıyorsunuz bunu , belkide bilmeden karşı tarafı açtığı konudan forumdan soğuturuyorsunuz.
  • 01-07-2008, 10:28:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yanlışının farkına vardı arkadaş önemli olan buydu. Yanlışını anlayamayıp ille benim yazdıgım dogru dedigim dedik çaldıgım düdük diyen adamlarda istedigi gibi soguyup gidebilir önemli degil.