SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna kendini bişey sanmak diyorsan sen yaşama arkadaş. Yanlış bir telafuzun doğrusunu söylemek kendini beğenmek mi oluyor sence ? Ne dedigini sanırım bilemedin bilinçsizce söyledin..
bilinçsizce söylemedim, ben net başında çalışan biriyim ve yakın zamanda sık sık bu foruma girip yorumları okuyorum,bu karşı tarafı aşşağılama boyutlarına gelen tavrınızı ısrarla her konuda sürdürmeniz hoş değil , sadece siz yapmıyorsunuz bunu , belkide bilmeden karşı tarafı açtığı konudan forumdan soğuturuyorsunuz.