• 13-09-2006, 16:19:50
    #19
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Narkotic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mrt

    web sitesi hazırlaması veya hazırlattırması bu kadar mı zor ?
    bu soruyu domaini almayan firmaya sormaniz gerekli
    ayrica konu bu soru degil sanirim, dallanip budaklanmadan herkes bu konu ile ilgili gorusunu yazmali
  • 13-09-2006, 16:25:34
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence konu geyiq bölümüne tasınsın artık
  • 13-09-2006, 17:29:14
    #21
    bence ya fikrinin ne olduğunu söle yada konu kapansın kimsenin ne olduğunu bile bilmediği bir fikre para verceğini sanmıyorum hemde .com.tr domain'den bahsediyorsun...
  • 13-09-2006, 18:14:46
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Coojo ?

    Ben buraya fikrimi değerlendirebilmek ve insanlara bir nebze yardımcı olabilmek için konu açtım. Ancak sen ve senin gibilerin verdiği cevaplara bakılırsa burası uygun bir yer değil .

    Konu kapansın.
  • 13-09-2006, 20:37:45
    #23
    Narkotic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coojo ?
    Ben buraya fikrimi değerlendirebilmek ve insanlara bir nebze yardımcı olabilmek için konu açtım. Ancak sen ve senin gibilerin verdiği cevaplara bakılırsa burası uygun bir yer değil .
    Konu kapansın.
    kusura bakma ama fikrini değerlendirmek için fikrini söylemen gerekir.. bir fikrim var bunu nasıl satarım diye konu açmışsın, ne yapmamızı istiyorsun anlamadımki.. fikrine 10 milyar vercek birinimi arıyorsun ???
    kötü birşeyde söylemedim zaten...
  • 13-09-2006, 21:10:52
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Coojo, güzel kardeşim ;

    Peki fikrimi burada açıkladım diyelim. Fikre uyup domaini alan kişiden nasıl ben istediğim miktarı alabilirim. Piyasda bu kadar *********** varken tanımadığım bir insana nasıl güvenebilirim ? Sen şimdi diyeceksin ki insanlar sana nasıl güvensin. İşte bende bunun cevabını bulamadığım için buraya konu açtım. Sanırım yanlış anlaşıldı.
  • 13-09-2006, 22:41:07
    #25
    sende haklısın
    bu arkadaşlarda haklı

    en iyisi domaini alacan ondan sora konuyu acacan yoksa kimse 1 kuruş bile vermez
  • 14-09-2006, 08:53:00
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Asi_Prens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende haklısın
    bu arkadaşlarda haklı

    en iyisi domaini alacan ondan sora konuyu acacan yoksa kimse 1 kuruş bile vermez
    İlgilendiğin için teşekkür ederim.
  • 16-09-2006, 02:27:08
    #27
    öyle gibi gözüküyor