Narkotic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coojo ?
Ben buraya fikrimi değerlendirebilmek ve insanlara bir nebze yardımcı olabilmek için konu açtım. Ancak sen ve senin gibilerin verdiği cevaplara bakılırsa burası uygun bir yer değil .
Konu kapansın.
kusura bakma ama fikrini değerlendirmek için fikrini söylemen gerekir.. bir fikrim var bunu nasıl satarım diye konu açmışsın, ne yapmamızı istiyorsun anlamadımki.. fikrine 10 milyar vercek birinimi arıyorsun ???
kötü birşeyde söylemedim zaten...