• 29-01-2018, 00:32:20
    #10
    uzay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence siz premium domain kavramını yanlış anlamışsınız.
    İyi güzel paylaşım yapıyorsunuz lakin bunların premiumla yakından uzaktan alakası yok.
    Yok önemli değil sizin düşüncenizdir fakat böyle bir şey söyleyince merak ettim sizin için premium domain nedir
  • 29-01-2018, 00:50:10
    #11
    salperen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok önemli değil sizin düşüncenizdir fakat böyle bir şey söyleyince merak ettim sizin için premium domain nedir
    Benim düşüncem değil, bu böyledir.
    Benim için nedir, onun için nedir diye ele almak mantıklı olmaz.
    Bir domain ya premiumdur ya da değildir. Ha premium olmayan her domain de kalitesiz değildir.

    Bir domaini premium yapan bir çok kriter vardır.
    Ör : Sektör, anahtar kelime, jeneriklik, karakter uyumu, karakter sayısı, markalaşma potansiyeli vb..

    İlla da örnek vermek gerekirse ;

    tatilfirsatin.com > Kalitesiz bir alan adıdır.
    tatilfirsati.com > Premium değildir fakat projelendirmeye uygun seviyededir.
    tatilkoyu.com > Premiumdur.
    tatil.com > Premium Jeneriktir.

    Biraz araştırma yaparsanız fazlası ile bilgi edinebilirsiniz.
  • 29-01-2018, 01:05:21
    #12
    uzay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşüncem değil, bu böyledir.
    Benim için nedir, onun için nedir diye ele almak mantıklı olmaz.
    Bir domain ya premiumdur ya da değildir. Ha premium olmayan her domain de kalitesiz değildir.

    Bir domaini premium yapan bir çok kriter vardır.
    Ör : Sektör, anahtar kelime, jeneriklik, karakter uyumu, karakter sayısı, markalaşma potansiyeli vb..

    İlla da örnek vermek gerekirse ;

    tatilfirsatin.com > Kalitesiz bir alan adıdır.
    tatilfirsati.com > Premium değildir fakat projelendirmeye uygun seviyededir.
    tatilkoyu.com > Premiumdur.
    tatil.com > Premium Jeneriktir.

    Biraz araştırma yaparsanız fazlası ile bilgi edinebilirsiniz.
    Nedense sizin düşüncelerinizle dünyaca ünlü godaddy, sedo gibi markaların premium domain hakkındaki görüşleri uymuyor, bu da "Bir domain ya premiumdur ya da değildir." lafına ters düşen bir şey değil midir? Ya da bir site de premium olarak satılan bir domainin farklı bir sitede normal fiyattan satılması da aynı şekilde değil midir?Hayır benim anlamadığım godaddy,sedo gibi sitelerde o premium dedikleri domainler parayla satarken bu kadar tepki çekmiyorda benim burda herkes yararlansın diye ücretsiz olarak paylaştığım domainler niye tepki çekiyor? Her neyse bu kendinize ait düşüncenizi açıklarkende konuyu baltalamak adına benim sırf insanlara yardım olsun diye HİÇ BİR ÇIKARIM OLMADAN ücretsiz olarak paylaştığım domaine kalitesiz bir alan adı demek ne kadar doğrudur? Her neyse şunu anladım ki sırf insanlara sektörleri konusunda destek olmak için açtığım konu teşekkürden çok tepki alıyor bundan sonra paylaşım yapmıyorum. Konu Kilit.
  • 29-01-2018, 01:12:26
    #13
    uzay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence siz premium domain kavramını yanlış anlamışsınız.
    İyi güzel paylaşım yapıyorsunuz lakin bunların premiumla yakından uzaktan alakası yok.
    Sizin gibi arkadaşlar yüzünden paylaşım yapmaya çekinir oldu insanlar. Beğenmiyorsanız ya yorum yapmayın yada siz daha iyisini yapın. Bide öyle alaya alır gibi havalı havalı "bence siz yanlış anlamışsınız" falan filan... Sizi hiç tanımama rağmen kendinizden tek mesajla nefret ettirdiniz açıkçası.
    Bu arada konu sahibi arkadaşa teşekkürler, konunu kirlettiğim için de üzgünüm.
  • 29-01-2018, 01:16:07
    #14
    Domainler güzel ancak premium değil tabi ki
  • 29-01-2018, 01:22:34
    #15
    HTF
    Üyeliği durduruldu
    Devamı gelsin aga yorumlara bakma sen. İlla bir arıza çıkacak küçük detaylara takılan
  • 29-01-2018, 01:22:38
    #16
    salperen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense sizin düşüncelerinizle dünyaca ünlü godaddy, sedo gibi markaların premium domain hakkındaki görüşleri uymuyor, bu da "Bir domain ya premiumdur ya da değildir." lafına ters düşen bir şey değil midir? Ya da bir site de premium olarak satılan bir domainin farklı bir sitede normal fiyattan satılması da aynı şekilde değil midir?Hayır benim anlamadığım godaddy,sedo gibi sitelerde o premium dedikleri domainler parayla satarken bu kadar tepki çekmiyorda benim burda herkes yararlansın diye ücretsiz olarak paylaştığım domainler niye tepki çekiyor? Her neyse bu kendinize ait düşüncenizi açıklarkende konuyu baltalamak adına benim sırf insanlara yardım olsun diye HİÇ BİR ÇIKARIM OLMADAN ücretsiz olarak paylaştığım domaine kalitesiz bir alan adı demek ne kadar doğrudur? Her neyse şunu anladım ki sırf insanlara sektörleri konusunda destek olmak için açtığım konu teşekkürden çok tepki alıyor bundan sonra paylaşım yapmıyorum. Konu Kilit.
    Godaddy ve Sedo gibi firmalar kazanç odaklı aracılık hizmetleri veriyorlar.
    Adamın biri domainini sedoda premium olarak satışa sundu diye o domain premium olmaz.
    Ayrıca o sitelerde cevap yazabileceğimiz bir alan gösterin gidip oraya da yazalım.

    Benim konu baltaladığım filan yok. Tepkide göstermiyorum.
    Bir konuda tartışmaya girmeden önce o konuda az da olsa bilgi edinmek gerekir.
    Yeterince araştırın anlayacaksınız zaten.

    Kalitesiz kelimesinin neresi yanlış ki neden sinirleniyorsunuz ?
    Yani sırf paylaşım yaptınız diye doğru bildiğimi yazmak yerine mutlu olun diye teşekkür edip geçeyim mi ?
    Forumlar ticari alanlar dışında saygı çerçevesinde tartışmaya müsait platformlardır. Bu platformun bir üyesi olarak saygısızlık yapmadan yazıyorum.

    Bunlar dışında benimde bilgi ve/veya başka bir konuda yardımcı olabileceğim bir şey olursa ne zaman isterseniz ulaşın, kavga, hırs, laf dalaşı olmadan görüşelim.

    İyi forumlar.


    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi arkadaşlar yüzünden paylaşım yapmaya çekinir oldu insanlar. Beğenmiyorsanız ya yorum yapmayın yada siz daha iyisini yapın. Bide öyle alaya alır gibi havalı havalı "bence siz yanlış anlamışsınız" falan filan... Sizi hiç tanımama rağmen kendinizden tek mesajla nefret ettirdiniz açıkçası.
    Bu arada konu sahibi arkadaşa teşekkürler, konunu kirlettiğim için de üzgünüm.
    Konuyu gereksiz yere kirlettiğinizi kendi ağzınızla söylüyorsunuz.

    Asıl sizin gibi zihniyetteki kullanıcılar yüzünden forumda bilinçsizce açılan yanlış konu sayısı kategorileri çöplüğe çevirmiş durumda.
    İnsanlara doğru yolu göstereceğinize gelip salça oluyorsunuz.

    Ben arkadaşın konusunu baltalamadım yanlış birşeyler de yazmadım.
    Bilakis bilgilendirici nitelikte söylemlerde bulundum.
    Ben bilgili olduğum bir konuda konuşuyorum. Ya siz neye dayanarak cümle kuruyorsunuz ? Hiç.. boşlukları dolduralım misali

    Doğru olanı da yazdım. Okumanız yazmanız ve sabrınız var ise bir önceki mesajımı inceleyin ona göre yorum yapın.

    Pardonda sizden izin mi almam gerekiyordu yorum yapmadan önce ?
    Sizin bu nefret söylemi içeren densiz ve lüzumsuz çıkışınıza da anlam veremedim.

    Burada açılan konular yoruma da açıktır.
    Güzel olduğu kadar eleştiri içeren yorumda yapabilir isteyen herkes..
    Bunu göze almayan kişi konu da açmaz.

    Bu son mesajımdı.
    Israrla tartışmak isteyen konu altından laf kalabalığı yapmak yerine pm atabilir .
    İyi forumlar dilerim.