Bence siz premium domain kavramını yanlış anlamışsınız.
İyi güzel paylaşım yapıyorsunuz lakin bunların premiumla yakından uzaktan alakası yok.
Sizin gibi arkadaşlar yüzünden paylaşım yapmaya çekinir oldu insanlar. Beğenmiyorsanız ya yorum yapmayın yada siz daha iyisini yapın. Bide öyle alaya alır gibi havalı havalı "bence siz yanlış anlamışsınız" falan filan... Sizi hiç tanımama rağmen kendinizden tek mesajla nefret ettirdiniz açıkçası.
Bu arada konu sahibi arkadaşa teşekkürler, konunu kirlettiğim için de üzgünüm.