• 09-02-2014, 04:17:15
    #1
    canım sıkıldığında öle domain sorgularım o an aklıma ne gelirse e-ticaret film xyz haber vs bunları txt not alıyorum fakat regleme olayı değilde o domaini projelendirip uğraşcak ne zaman nede bütçe var onun için domainleri paylaşıcam domainleri isteyenler LİKE tuşuna bassın ben pm göndericem konu altından pm gönder vs yazmanıza gerek yok LİKE tusuna basana pm atıcam r10 dışı paylaşmak istemediğimden buraya yazmıyorum domainleri. yolladığım domainlerden reglediğiniz olursa 5 şimdi 5 dedik ya reglerler dönüş bile yapmazlar
  • 09-02-2014, 08:30:02
    #2
    [GIZLI]Merhaba,

    Günaydın. R10'dışı paylaşmak istemiyorsanız mesajınızı [gizli] domainler [--/GIZLI] yaparak paylaşımları r10'a üye olmayan misafir üyelerimize göstermeyebilirsiniz.

    (--) işaretini kaldırın.

    Örneğin üyeliğinizden çıkın veya gizli sekmeden bu konuya girin şuanda bu attığım mesajı misafir üyeler göremez. Ayrıca misafir üyelere bu konuya girmek için üyelik girişi dahi istemektedir.[/gizli]