[GIZLI]Merhaba,

Günaydın. R10'dışı paylaşmak istemiyorsanız mesajınızı [gizli] domainler [--/GIZLI] yaparak paylaşımları r10'a üye olmayan misafir üyelerimize göstermeyebilirsiniz.

(--) işaretini kaldırın.

Örneğin üyeliğinizden çıkın veya gizli sekmeden bu konuya girin şuanda bu attığım mesajı misafir üyeler göremez. Ayrıca misafir üyelere bu konuya girmek için üyelik girişi dahi istemektedir.[/gizli]