• 19-01-2008, 00:35:43
    #10
    Misafir
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudışı>Hocam her msj'ının altına ismini yazıyorsun sebebini sorabilir miyim? ben bi yazı okumuştum sürekli ismini etrafa yazan kişilerde kişilik problemi oluyormuş. Yanlış anlama merak ettim sadece </konudışı>
    o değil ismiyle nicki aynı birde
  • 19-01-2008, 00:40:58
    #11
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudışı>Hocam her msj'ının altına ismini yazıyorsun sebebini sorabilir miyim? ben bi yazı okumuştum sürekli ismini etrafa yazan kişilerde kişilik problemi oluyormuş. Yanlış anlama merak ettim sadece </konudışı>


    Reklam kokan hareketler bunlar
  • 19-01-2008, 00:46:35
    #12
    elgoog - emagneh - retsambew - nemege
  • 19-01-2008, 00:52:40
    #13
    Konu geyiğe sardı..

    Mod arkadaşlar bi el atın Ltf.
  • 19-01-2008, 07:54:55
    #14
    arkadaÅŸa kiÅŸiliksiz mi dediniz siz ÅŸimdi